Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře. Síla předpovědí pomocí prediktivní
Siegel Eric
Prediktivní analytika pro každého - i tak l...
Práce na dálku
Fried Jason - Hansson Heinemeier
Kniha se skládá z jednotlivých esejí, které postupně vysvětlí všechny aspekty spolupráce na dálku, v...
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Masařová Klára
První odborná publikace na téma outdoorové ...
Efektivita vzdělávání. Jak získat zpět vložené investice do rozvoje
Evangelu Jaroslava Ester - van Bommel Frank
Publikace je bohatým zdrojem inspirace pro ...
Čtyřhodinový šéfkuchař. Snadná cesta k tomu, abyste vařili jako
Ferriss Timothy
Timothy Ferriss přichází se svou dlouho při...
Konec prokrastinace. Jak přestat odkládat a začít žít naplno
Ludwig Petr
Znáte ten pocit, když se vám nechce začít d...
Začněte s proč. Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
Sinek Simon
Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou ...
Adaptujte se. Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary
Harford Tim
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké p...
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
Žufan Jan - Hán Jan
Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, al...
Jak poznat, když vám někdo lže
Navarro Joe
Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lid...
Jak uspět při obchodním telefonování. Získejte jistotu, domluvte si
Princ Miloslav
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pra...
Umění slovní sebeobrany
Pöhm Matthias
Tato knížka plná jasných a praktických rad a příkladů vám pomůže čelit všem slovním útokům a provoka...
Marketing management. 14. vydání
Kotler Philip - Keller Kevin Lane
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible...
Řeč těla. Jak porozumět signálům řeči těla a cíleně je používat
Bruno Tiziana - Adamczyk Gregor
Jak svou řečí těla působíte na ostatní? Co ...
Intertextualita v reklamě
Holanová Radka
Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký t...