PODSKUPINY:
Marketing management. 14. vydání
Kotler Philip - Keller Kevin Lane
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible...
Marketingový výzkum. Postup, metody, trendy 2. vydání
Tahal Radek
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami souč...
Mathematics for Economists. Made Simple
Vinogradov Viatcheslav
Praktický učební text z pera matematického odborníka, jehož cílem je usna...
Měnová politika a její interakce s politikou fiskální
Řežábek Pavel
Čtenáři se dostává do rukou v českém prostředí zcela jedinečná publikace....
Metody analýz výdajů státního rozpočtu
Kalouda František - Mech Josef
Zázračný lék na problémy veřejných rozpočtů neexistuje. Neexistuje univer...
Metody komplexního hodnocení podniku 2. vydání
Vochozka Marek
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodn...
Mezinárodní ekonomie. Analýza mezinárodních ekonomických vztahů
Soukup Alexandr
Předmětem knihy mezinárodní ekonomie je ta ...
Mezinárodní finance a devizový trh 2. aktualizované vydání
Mandel Martin - Durčáková Jaroslava
Obsah a úvod | Adobe Reader Kniha "Mezinárodní finance a devizový trh" po...
Mezinárodní marketing 5. vydání
Machková Hana - Machek Martin
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárod...
Mezinárodní obchodní operace
Sato Alexej
Publikace je primárně určena studentům oboru mezinárodní obchod, cenné informace však může poskytnou...
Mezinárodní oceňovací standardy (IVS)
Kapcová Iva - red.
Oficiální český překlad Mezinárodních oceňovacích standardů (IVS) 2022. K...
Mikroekonomie. Středně pokročilý kurz
Holman Robert - Brožová Dagmar
Nové vydání Sbírky řešených otázek a příkladů k učebnici Mikroekonomie pr...
Mikroekonomie 1 pro bakalářské studium
Faltová Leitmanová Ivana - Alina Jiří
Publikace shrnuje základní poznatky předmětu Mikroekonomie. Nabízí ve str...
Mikroekonomie. 3., aktualizované vydání
Jurečka Václav
Třetí vydání oblíbené učebnice je rozšířeno o nové ekonomické jevy vyvola...