© Nakladatelství
KAROLINUM 2023

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > PEDAGOGIKA  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Škola - hrozba či příležitost pro zranitelné jedince

Jihočeská univerzita v ČB 2021

brožovaná235 str.
ISBN 9788073949204

obálka
445,-
401,-
SKLADEM

Monografie "Škola - hrozba či příležitost pro zranitelné jedince?" je výstupem ze stejnojmenného tříletého týmového projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, na kterém se podílejí členové katedry psychologie, pedagogiky, primární a preprimární pedagogiky, speciální pedagogiky a jejich studenti.
Výzkumné práce členů řešitelského týmu se zaměřovaly na jedince, kteří se z nejrůznějších důvodů obtížněji adaptují na školní prostředí a jsou tak zvýšeně náchylní k nepříznivému vývoji (v různých oblastech fungování). Tito jedinci obvykle kladou na kvalitu školního prostředí vyšší nároky, zároveň se zvyšuje pravděpodobnost toho, že budou vyvolávat horší odezvu u učitelů a spolužáků, která bude zpětně negativně působit na projevy jejich chování. Kvalitní školní prostředí ale může problematické projevy zmírňovat a kompenzovat tak určité dané znevýhodnění.
Monografie má čtyři oddíly - Zranitelní jedinci ve školství; Vytváření podpůrného klimatu třídy, prevence ostrakizace; Specifika školní zátěže a zranitelnosti vůči ní; Další podpůrné faktory v péči o zranitelné jedince.