© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



DETAIL TITULU:

O strategickém marketingu. 10 nejlepších příspěvků z

Harvard Business Review

Management Press 2019

vázaná220 str.
ISBN 9788072615674

obálka
-10% 449,-
404,-
1-2 ks

Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů - což zvyšuje prodejní náklady a prodlužuje prodejní cykly. Jak můžete docílit toho, aby vaše prodejní a marketingové týmy spolupracovaly? P. Kottler a jeho spolupracovníci doporučují budování nového vztahu mezi těmito skupinami, který by umožnil jejich propojení v zájmu řešení nejpalčivějších obchodních výzev.