© Nakladatelství
KAROLINUM 2018

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



DETAIL TITULU:

Zvládáme specifické poruchy učení

Dyslexie, dysortografie, dysgrafie

Edika 2019

brožovaná223 str.
ISBN 9788026614005

obálka
-10% 249,-
224,-
1-2 ks

Autorky úspěšné publikace Specifické poruchy učení připravily další titul, který je zaměřen především na žáky 2. stupně ZŠ, využít jej ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ i dospělí a samozřejmě také rodiče, učitelé, doučovatelé, speciální pedagogové a psychologové. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty (psaní souvislých textů, psaní výpisků z odborných textů, učení slovíček v cizích jazycích), porozumění čtenému, alternativním způsobům zpracování informací a zapamatování si učiva i využití moderních technologií. Co v knize najdete? * systematický trénink dovedností, které v souvislosti s dyslexií potřebujeme posílit * pomoc pro nalezení vlastních způsobů práce * konkrétní příklady a praktická cvičení Kvalitní čtenářské dovednosti představují klíč k úspěšné celoživotní vzdělanosti. Kdo nechce přestat s nápravou problémů se čtením ve třetí či čtvrté třídě, sáhne po této publikaci. Obsahuje cvičení a úkoly, které svou náročností odpovídají rozumové vyspělosti dítěte na druhém stupni a současně respektují jeho čtenářské dovednosti. Volba cvičení rovněž odpovídá současným poznatkům o efektivní nápravě poruch čtení. PhDr. Václav Mertin, dětský psycholog, Katedra psychologie FF UK Zuzana Hladíková pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. Věnuje se jak problematice specifických poruch učení a chování, tak i obecnějším otázkám edukace. Je spoluzakladatelkou Základní školy Poznávání. Podílela se na vzniku několika publikací a komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií nazvaného "Já na to mám". Lenka Krejčová pracuje jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. a na Katedře psychologie FF UK. Byla zapojena do lokalizace několika diagnostických me-tod. Dlouhodobě se také zabývá specifickými poruchami učení a chování, což přerostlo v ucelený zájem o problematiku edukace a systém vzdělávání. Spolu se Zuzanou Hladíkovou založila Základní školu Poznávání. Je autorkou nebo spoluautorkou řady časopiseckých článků a knih, podílela se na vzniku komplexního tréninkového programu pro středoškoláky s dyslexií.