DETAIL TITULU:
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu
proměny paradigmatu současného vzdělávání
Pivarč Jakub
Pedagogická fakulta UK 2017
brožovaná, 227 str.
ISBN 9788072909520
-
anotace
Nová publikace Dr. Pivarče je zaměřena na výzkum žákovských prekoncepcí o mentálním postižení. Představuje v ní komplexní výsledky toho, jak intaktní žáci ve věku 10 - 15 let nahlíží na jedince s mentálním postižením, především pak poukazuje na jejich představy, znalosti a postoje. Kniha je de facto prvním uceleným monografickým přehledem na toto téma v České republice. Odborná monografie je také zajímavým a významným příspěvkem pro teorii a výzkum v oblasti inkluzivního vzdělávání a zejména edukace žáků, kteří se ocitají ve stále ještě "normativně pojatém" systému českého školství na okraji zájmu nebo zcela vyloučeni z hlavního proudu vzdělávání.