© Nakladatelství
KAROLINUM 2023

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > UČEBNÍ TEXTY  > UP Olomouc  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.

Univerzita Palackého v Olomouci 2012

brožovaná338 str.
ISBN 9788024433264

obálka
265,-
239,-
1-2 ks

Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne tolik jako fakt, že - opět velmi úspěšně - zastírá, že jde o jeden z nejkomplikovanějších a současně nejparadoxnějších typů mediálních obsahů.

Překvapující je nejen to, že přes uvedené skutečnosti je televizní zpravodajství diváky vnímáno jako jedna z nejvěrohodnějších reprezentací reality, ale že je vůbec vůbec vnímáno.

Tato publikace je prvním svazkem plánované třídílné studie věnované tomu, jak vlastně televizní zpravodajství skutečně vypadá, z čeho se skládá a jak 'funguje'.