Začněte s proč. Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
Sinek Simon
Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou ...
Adaptujte se. Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary
Harford Tim
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké p...
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
Žufan Jan - Hán Jan
Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, al...
Jak poznat, když vám někdo lže
Navarro Joe
Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lid...
Umění slovní sebeobrany
Pöhm Matthias
Tato knížka plná jasných a praktických rad a příkladů vám pomůže čelit všem slovním útokům a provoka...
Marketing management. 14. vydání
Kotler Philip - Keller Kevin Lane
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible...
Intertextualita v reklamě
Holanová Radka
Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký t...
Dynamika projektu. Uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu
Šviráková Eva
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení...
Modelování znalostí
Brožová Helena - Houška Milan
Kniha se zaměřuje na vybrané aspekty vzniku, formalizace a sdílení znalostí. první část se věnuje ob...
Telemarketing v praxi. Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Santlerová Květoslava
Jediný český průvodce profesionální telefon...
Zakázané přesvědčovací techniky
Basu Rintu
Jak snadno přesvědčit ostatní, aby v různých situacích udělali to, co chc...
O značkách
Olins Wally
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodí...
Praktická personalistika po vstupu ČR do EU
Kahle Bohuslav
Základní pracovněprávní předpisy, novelizované v souvislosti se vstupem Č...