Etiketa obchodníka
Ladislav Špaček
Etiketa obchodníka je praktická příručka pro všechny podnikatele či zaměstnance, kteří jsou v osobní...
Startup za 7 dní. Dokud to nespustíte, nic se nedozvíte
Norris Dan
Dokážete svůj podnikatelský sen zrealizovat už za sedm dní? Dan Norris...
Faktomluva. Deset důvodů, proč se mýlíme v pohledu na svět -
Rosling Hans - Rosling Ola
Když mají lidé odpovídat na jednoduché otáz...
Reklama. Jak dělat reklamu
Vysekalová Jitka - Mikeš Jiří
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a pří...
Minutová omluva aneb 4. tajemství Minutového manažera
Blanchard Kenneth
Další přírůstek do celosvětově fenomenálně úspěšné řady Minutový manažer ...
Pohádka o ztracené krajině 6. vydání (Psychologie sebekoučování)
Bahbouh Radvan
Cesta za nalezením vlastního potenciálu a v...
Management lidských zdrojů
Urban Jan
Kniha Management lidských zdrojů určené pro kurzy MBA se zaměřuje na nejdůležitější předpoklady úspě...
Radikální otevřenost. Jak být silným lídrem a přitom neztrácet
Scottová Kim
Šéfování je obtížné pro každého. Oceňujete ...
Základy moderního managementu. Druhé aktualizované vydání
Častorál Zdeněk
Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. ve své minulé a současné pedagogické a ...
Česká humanistická tradice v moderním managementu
Dvořák Vladimír - Lauritzenová Klára
Autoři knihy objevují principy humanistického myšlení a na něm založeného...
Vedení lidí, týmů a firem. 5. vydání
Plamínek Jiří
Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na mana...
Rozvoj pedagogických a sociálně psychologických dovedností
Jarošová Eva - Lorencová Hana
Rozšířené a aktualizované vydání skript Rozvoj pedagogických a sociálně p...
Objevte své proč. Jak najít smysl pro sebe a svůj tým
Sinek Simon
Knihy Simona Sineka Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přiměly již mili...
Reklama. Teoreticko etické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Horňák Pavel
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedn...
Základy marketingu. 2. vydání
Karlíček Miroslav
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v ...