Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Masařová Klára
První odborná publikace na téma outdoorové ...
Efektivita vzdělávání. Jak získat zpět vložené investice do rozvoje
Evangelu Jaroslava Ester - van Bommel Frank
Publikace je bohatým zdrojem inspirace pro ...
Management lidského faktoru
Častorál Zdeněk
Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. ve své minulé a současné pedagogické a vědecké činnosti se zabývá ...
Čtyřhodinový šéfkuchař. Snadná cesta k tomu, abyste vařili jako
Ferriss Timothy
Timothy Ferriss přichází se svou dlouho při...
Konec prokrastinace. Jak přestat odkládat a začít žít naplno
Ludwig Petr
Znáte ten pocit, když se vám nechce začít d...
Začněte s proč. Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
Sinek Simon
Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou ...
Adaptujte se. Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary
Harford Tim
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké p...
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
Žufan Jan - Hán Jan
Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, al...
Jak uspět při obchodním telefonování. Získejte jistotu, domluvte si
Princ Miloslav
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pra...
Umění slovní sebeobrany
Pöhm Matthias
Tato knížka plná jasných a praktických rad a příkladů vám pomůže čelit všem slovním útokům a provoka...
Marketing management. 14. vydání
Kotler Philip - Keller Kevin Lane
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible...
Řeč těla. Jak porozumět signálům řeči těla a cíleně je používat
Bruno Tiziana - Adamczyk Gregor
Jak svou řečí těla působíte na ostatní? Co ...
Intertextualita v reklamě
Holanová Radka
Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký t...
Dynamika projektu. Uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu
Šviráková Eva
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení...