© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



DETAIL TITULU:

Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

Pedagogická fakulta UK 2021

brožovaná250 str.
ISBN 9788076032873

obálka
-10% 380,-
342,-
SKLADEM

Kniha představuje možnost využití čtenářských strategií při rozvoji porozumění u dětí v předškolním věku. V první části je představen pojem čtenářské strategie v kontextu čtenářské gramotnosti a pregramotnosti.
Druhou část knihy tvoří příběhy osmi učitelů mateřské školy a mapování jejich cesty rozvoje porozumění u dětí. Na jejich příkladech jsou patrné možnosti využití čtenářských strategií u nečtenářů, a také rizika a chyby, kterých se učitelé při předčítání dětem dopouštějí. Na základě výsledků kniha přináší doporučení pro další zkvalitnění rozvoje porozumění dětí textům, které jsou jim předčítány.