© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > PEDAGOGIKA  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Jak si rozumět, domluvit se a společně si hrát

Pasparta 2021

brožovaná131 str.
ISBN 9788088290735

obálka
-10% 270,-
243,-
SKLADEM

Přihlásilo se vám do předškolního zařízení dítě se závažnou řečovou poruchou nebo takové, které vůbec nemluví? Rádi byste, aby se zapojilo do běžného života ve školce, ale zatím nevíte, jak na to? Máte obavy, jestli to lze bez specifické metodické podpory dobře zvládnout?
Kniha si klade za cíl ukázat, že mnohdy i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředků a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzájem. Autorky nenabízejí složité metody nebo přesně strukturované postupy, ale spíše způsob, jak o podpoře komunikace v dětské skupině přemýšlet a jak pracovat možná trochu poučeněji s tím, co se již v prostředí mateřské školy běžně užívá.
Celý autorský tým spojuje dlouholetá profesní zkušenost s aplikací metod augmentativní a alternativní komunikace do všech prostředí dítěte, od domova až po mateřskou školu. Za základ jakéhokoliv dobrého vztahu považují právě komunikaci. Její rozvoj u dětí, které se nemohou dorozumívat běžným způsobem, tvoří podstatnou část jejich poradenské praxe. Své bohaté zkušenosti se pokusily předat právě v této publikaci.