© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > PEDAGOGIKA  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Video-interventions

Bridges Between Theory and Practice in Pre-Service Teachers’ Development

Karolinum 2021

brožovaná310 str.
ISBN 9788024646909

obálka
-15% 390,-
332,-
SKLADEM

K dispozici také jako

E-KNIHA
Kniha představuje završení několikaletého výzkumu, jehož cílem bylo prostřednictvím tzv. videoklubů rozvíjet profesní vidění budoucích učitelů. Na pozadí zejména zahraničních výzkumů týkajících se profesního vidění byly vyvinuty dva typy videointervencí – jednak intervence založena na reflexi videí z vlastní výuky a jednak intervence založené na reflexi videí, které vyučovali studentům neznámí učitelé. Vlastní výzkum sestává ze čtyř studií. Dvě z nich byly zacíleny na zjištění rozvoje profesního vidění obecně a na rozvoj všímání si oborově specifických důležitých momentů ve vyučovací hodině. Další dvě studie byly zaměřeny na přirozenou heterogenitu v učebních drahách jednotlivých studentů učitelů. Závěrečná syntéza ukazuje, že se v provedeném výzkumu podařilo zdokumentovat velmi komplexní procesy, a ačkoli získané výsledky nejsou vždy v souladu se závěry podobných zahraničních výzkumů, vytvořené případové studie přinášejí a ilustrují cenné poznání o potenciálu videa v přípravě učitelů.