© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > PRÁVO  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla

Jak (ne)dělat advokacii

Wolters Kluwer 2019

brožovaná74 str.
ISBN 9788075984395

obálka
-10% 199,-
179,-
1-2 ks

Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček "Jak (ne)dělat advokacii" obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější.

Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace - nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou profesionálek na poli komunikace a advokacie.

Knihu ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že "zkrátka něco dělají špatně". Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.