DETAIL TITULU:
Management. Organizování, rozhodování, ovlivňování
2. rozšířené vydání
Blažek Ladislav
Grada publishing spol. s r. o. 2014
vázaná, 210 str.
ISBN 9788024744292
-
anotace
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům.
Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů.
Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi.
Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů.
Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi.