DETAIL TITULU:
Sociální psychologie. Vybrané kapitoly
Koťa Jaroslav - Trpišovská Dobromila - Vacínová Marie
Univerzita J.A.Komenského Praha 2014
brožovaná, 176 str.
ISBN 9788074520297
-
anotace
Publikace "Sociální psychologie" jako celek zdařile plní svou funkci uvádějícího průvodce, který umožní studentům seznámit se s různými způsoby studia lidské existence a jejího společenského kontextu a pochopit rozsáhlost sociálně psychologického poznání, které zahrnuje různá teoretická východiska i různé metodologické přístupy.
Obsah publikace je členěn do deseti kapitol. První dvě vstupní kapitoly seznamují studenty s předmětem sociální psychologie, výzkumem v této oblasti a významem discipliny v každodenním životě. Ze zpracování obsahu ostatních zařazených kapitol vyplývá, že se autoři snažili preferovat výklad sociální dimenze chování, respektovat kontexty, v nichž probíhá styk člověka s člověkem, a ve vztahu k pojmu "interakce" strukturovat pojetí jednotlivých kapitol.
Obsah kapitol je zpracován přehledně a pro studenty srozumitelně. Umožňuje jim v každé z nich postihnout její studijní cíle, klíčová slova a v závěru si prostřednictvím zpracování řešení předložených otázek a úkolů vyzkoušet, jak se dokáží orientovat v obsahu při využití získaných informací jako instrumentů řešení.
Studijní text jako celek je svým zpracováním zcela jistě přínosem pro studenty andragogiky, speciální pedagogiky a mediální komunikace.
Obsah publikace je členěn do deseti kapitol. První dvě vstupní kapitoly seznamují studenty s předmětem sociální psychologie, výzkumem v této oblasti a významem discipliny v každodenním životě. Ze zpracování obsahu ostatních zařazených kapitol vyplývá, že se autoři snažili preferovat výklad sociální dimenze chování, respektovat kontexty, v nichž probíhá styk člověka s člověkem, a ve vztahu k pojmu "interakce" strukturovat pojetí jednotlivých kapitol.
Obsah kapitol je zpracován přehledně a pro studenty srozumitelně. Umožňuje jim v každé z nich postihnout její studijní cíle, klíčová slova a v závěru si prostřednictvím zpracování řešení předložených otázek a úkolů vyzkoušet, jak se dokáží orientovat v obsahu při využití získaných informací jako instrumentů řešení.
Studijní text jako celek je svým zpracováním zcela jistě přínosem pro studenty andragogiky, speciální pedagogiky a mediální komunikace.