© Nakladatelství
KAROLINUM 2023

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > EKONOMIE  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Dějiny moderního podnikání

Professional Publishing 2012

vázaná224 str.
ISBN 9788074310805

obálka
259,-
cena v e-shopu
1-2 ks

Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi.

Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.