© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > POLITOLOGIE  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Mediální integrace národa v době globalizace

Masarykova univerzita v Brně 2008


ISBN 9788021043763

obálka
-10% 154,-
139,-
1-2 ks

Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity, a to jak v období etablování moderních národů, tak v podmínkách probíhající globalizace mediálních průmyslů a kulturních reprezentací. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou "rezistenci" publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy.