© Nakladatelství
KAROLINUM 2023

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > SOCIOLOGIE  > detail titulu

DETAIL TITULU:

McDonald's – tak trochu jiná kultura?

Karolinum 2006

brožovaná248 str.
ISBN 8024611783

obálka
250,-
213,-
SKLADEM

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald's ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald's vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší – vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.