Bezpečnost a etika v perioperační péči
Wischová Jana
Vysoce specializovaná perioperační péče je poskytována na základě celé řa...
Příručka echokardigrafie. Překlad 6. vydání
Wilkenshoff Ursula - Kruck Irmtraut
Překlad již 6. vydání publikace HANDBUCH DER ECHOKARDIOGRAFIE z nakladate...
Byl jsem číslo 30529. Válečné vzpomínky židovského chlapce z Čech
Weinberg Felix
Po válce se Felix Weinberg, aby vůbec dokáz...
Od nápadu k úspěchu
Webster Tamsen
Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale ost...
Vědění pro nejisté časy
Watts Alan
Vždy mě fascinovalo, jak nám může reverzní psychologie pomoci, když se snažíme dosáhnout nějakého cí...
Odhalení Marie Magdaleny
Watterson Meggan
Meggan Watterson nám přináší obraz skutečné Marie (Máří) Magdaleny - té, která žije v každém z nás. ...
Angličtina. Kompletní gramatika
Wather Lutz
Kniha pro ty, kdo se chtějí učit angličtinu od základů. Najdete zde všech...
Vizionáři fotografie
Warnerová Marienová Mary
Fotografové zařazení do této publikace jsou však nejen původními tvůrci svých vlastních obrazů, ale ...
Anglická gramatika efektivně a přehledně vizuální styl učení A1-B2
Walther Lutz
Gramatika jako žádná jiná - moderní, přehle...
Polohování v péči o nemocné . Překlad 2. vydání
Wagner Uwe
Správné polohování nemocného je základním předpokladem prevence komplikac...
Ošetřovatelské postupy v péči o nemocné I. Obecná část
Vytejčková Renata - Sedlářová Petra
Moderní učebnice ošetřovatelských postupů pro studenty oboru ošetřovatels...
Ošetřovatelské postupy v péči o nemocné II. Speciální část
Vytejčková Renata - Sedlářová Petra
Moderní učebnice ošetřovatelských postupů pro studenty oboru ošetřovatels...
Ošetřovatelské postupy v péči o nemocné III. Speciální část
Vytejčková Renata - Sedlářová Petra
Moderní učebnice ošetřovatelských postupů pro studenty oboru ošetřovatels...
Image a firemní identita 2. vydání
Vysekalová Jitka - Mikeš Jiří
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem...
Psychologie reklamy, 5., rozšířené a aktualizované vydání
Vysekalová Jitka a kol.
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? ...