Paratexty fotografie
Dvořák Tomáš
V duchu edice Rozhraní věnují kapitoly této knihy pozornost tomu, co fotografie doprovází, sousedí s...
Filmový zvuk pro nezvukaře 2
Lapčík Radim
Druhý díl příručky pro filmaře-nezvukaře. Kde první díl vysvětluje, jak je třeba při natáčení audiov...
Před branou mistrovství
Kogan Grigorij Michajlovič
Kniha se zabývá psychologickými předpoklady růstu umělce interpreta (instrumentalisty, herce, pěvce)...
Přítomnost
Reygadas Carlos
Mexický režisér Carlos Reygadas patří mezi vůdčí osobnosti současného autorského filmu. Za Tiché svě...
Underground / Human Portrait
Prekop Rudolf
For several years Rudo Prekop has been photographing studio portraits of personalities who have cont...
Performativní pedagogika
Valenta Josef
Je vyučování vlastně performance? Kniha představuje v Česku málo známý obor performativní pedagogiky...
Vyvětráváme...
Vedral Jan
Kniha autorského týmu, vedeného prof. Janem Vedralem, dramatikem, šéfdramaturgem Divadla na Vinohrad...
Dramaturgy and Researdch in Devised Theatre
Behrndt Synne - Lotker Sodja
The book deals with the research process and the role of the dramaturg in...
Rafani
Ondrík Jozef - Černá Lucie
Souborná monografie představuje průřez dvaceti lety tvorby umělecké skupiny Rafani. Přináší jak boha...
Praktické úvahy o ozdobném zpěvu
Giambattista Mancini
Spis Riflessioni pratiche představuje základní kámen našeho chápání zpěvu...
Dějiny animovaného filmu Díl 1 Počátky - Zlatý věk
Bendazzi Gianalberto
Dějiny animace plynule navazují na autorovu průlomovou publikaci Cartoons...
Divoké nápady v bezpečném prostředí
Blechová Eva
Ať už řešíte marketingovou strategii, divadelní hru, nebo třeba klimatick...
Historický estetismus
Hudec Zdeněk
Publikace je tuzemským příspěvkem k tematice reprezentace holokaustu v narativní kinematografii, dis...
S dětmi do divadla
Váňová Michaela
Jak s dětmi komunikovat v divadle a o divadle? Proč chodit se třídou do divadla? Podle čeho vybírat ...
Choreography of Thought
Čech Viktor (ed.)
Can physical movement be considered a metaphor for our thought? Can we understand it as a method whi...