Castellologica bohemica 18
Gersdorfová Zlata - Hložek Josef
Castellologica bohemica je sborník věnovaný širokému spektru kastelologické problematiky. Všeobecně ...
Československý churban
Tarant Zbyněk
Tato kniha je postavena na doposud nepublikované analýze rozsáhlého korpusu téměř 2500 dobových novi...
Čínské tradiční vědění z pohledu západu
Bílková Jitka
Publikace se zabývá některými aspekty čínské tradiční vědy do poloviny 19...
Člověk očima přírodních věd a křesťanské teologie
Vacíková Jana
Na počátku této knihy byla fascinace objevy jednotlivých vědních oborů a ...
Elektronizace výuky práva
Cvrček František - Novák František
Monografie Elektronizace výuky práva shrnuje dosavadní poznatky s využíváním digitálních technologii...
Fenomén mezinárodního terorismu ve světle současného mezinárodního
Lukášek Libor
Monografie je integrální součástí teoretick...
Filosofie kultury Borise Vyšeslavceva
Demjančuková Dagmar
Jméno Borise Vyšeslavceva (1877-1954) je českému čtenáři známé nedlouho, ...
Formální logika a sémantický web
Lukasová Alena - Žáček Martin
V rámci této knihy je čtenář seznámen s originálními výsledky autorů na p...
Homelessness:
Váně Jan - Kalvas František
Publikace Homelessness: Probes to Excluded Environments přibližuje výzkumy zaměřené na lidi bez domo...
Hudebně-liturgický provoz jezuitské koleje v Klatovech v 18. století
Aschenbrenner Vít
Monografie, která všestranně dokumentuje hu...
K čemu konvergují nové technologie?
Žáčková Eva
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. kon...
Karl Popper a vědecká (i)racionalita
Bíba Ondřej
Je možné racionálně zdůvodnit přesvědčení, že budoucnost bude do značné m...
Kosmologie Hebrejské bible a starověké židovské tradice
Tydlitátová Věra
Monografie se zabývá židovskou starověkou koncepcí světa, kosmu a místem ...
Kultická reforma v politických službách judského vazalského státu
Hanzová Alena
Publikace představuje současnou diskusi v o...
Marketing školy
Eger Ludvík
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a s...