© Nakladatelství
KAROLINUM 2023

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



DETAIL TITULU:

Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra

Montanex 2017

brožovaná75 str.
ISBN 9788072254361

obálka
149,-
134,-
1-2 ks

Tento metodický materiál je věnován poznatkům, radám a doporučením důležitým pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra. Vzhledem k obsáhlosti tématu není záměrem této publikace poskytnout vyčerpávající přehled speciálně-pedagogických metod a přístupů k žákům s autismem.

Cílem je nabídnout pedagogickým pracovníkům takové postupy, které budou moci využít při své náročné každodenní práci. V úvodních kapitolách metodiky jsou popsány speciální vzdělávací potřeby žáků s PAS, následuje popis podmínek inkluzivního vzdělávání a to od nutnosti úprav organizace vzdělávání, prostorové a materiální předpoklady až po nezbytné personální a sociální zajištění. V dalších kapitolách jsou popsány zásady nutné pro nácviky sociálních a komunikačních dovedností a základní principy strukturovaného učení, které je u žáků s poruchou autistického spektra v praxi využíváno.

Většina dětí s autismem, vzhledem k deficitům vyplývajícím z autistické triády, trpí ve větší či menší míře problémy v chování. Více než polovina z nich dokonce tak závažnými, že vyžadují využití různých strategií k jejich eliminaci. Popisem a praktickým využitím těchto strategií se věnuje závěrečná kapitola tohoto metodického materiálu.